קרן בערבות מדינה

קבוצת "טל גרופ" עבודת בשיתוף פעולה עם כל הבנקים בישראל

מהי קרן בערבות מדינה וכיצד ניתן לנצלה?

תזרים מזומנים הוא חלק בלתי נפרד מהקמה של כל עסק, בוודאי מתפעולו השוטף. המדינה מעודדת קיום וקידום של עסקים קטנים מכיוון שאלה תופסים את הנפח הגדול ביותר של מקומות עבודה בישראל. כדי לסייע לאותם עסקים קטנים, שלרוב זקוקים לכסף יותר מאשר עסקים גדולים, הקימה הממשלה קרן בערבות המדינה המשתפת פעולה עם מספר גופים המספקים הלוואות לעסקים בתנאי ריבית נוחים ובפריסת תשלומים ארוכת טווח, כאשר המדינה ערבה למעשה לרוב ההלוואה.

מה הכוונה ערבה לרוב ההלוואה?

על מנת לקבל הלוואה של קרן בערבות המדינה יש צורך לעמוד בקריטריונים מסוימים. אלה נמוכים יותר מכל הגופים האחרים שתבקשו מהם הלוואה (בוודאי אם מדובר בהלוואה גדולה), אבל עדיין תצטרכו לעמוד באותם קריטריונים. הדרישות יהיו לרוב הגשה של תכנית עסקית מקצועית, אי קיום של חשבון מעוקל, אי קיום של הלוואת מדינה אחרת על שמכם והון אישי של בערך 30% מסך ההלוואה שאתם מבקשים. ל70% הנותרים המדינה ערבה לכם.

כיצד מקבלים הלוואת קרן בערבות מדינה?

ראשית, יהיה עליכם ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון. בחברת טל גרופ מתמחים בייעוץ עסקי וגיוס אשראי לעסקים. בחברה מובילים יזמים ובעלי עסקים גם בשלבי ההקמה של העסקים וכמובן גם בשלבי התפעול השוטף של העסק ומסייעים לבעל העסק להגדיל את העסק ולהרוויח יותר. בעת ההקמה של העסק ולעתים גם במהלך התפעול השוטף, זקוק בעל העסק לתזרים מזומנים נוסף שיסייע לו להגשים את מטרותיו. הצוות נפגש עם בעל העסק ומאפיינים יחד את העסק, המוצרים, החזון של בעל העסק ומכינים תכנית עסקית מקצועית. התכנית העסקית חוקרת גם את השוק ואת המתחרים ומציגה תחזית ל-5 השנים הבאות. בעזרת תכנית עסקית זו שנכתבה על ידי מאמנים עסקיים וכלכליים בחברתנו, נגיש לקרנות המתאימות לקבלת ההלוואה עם תנאי החזר נוחים המתאימים למידות העסק שלכם והתחזיות בשנים הקרובות.

אז אם אתם זקוקים להלוואת קרן בערבות המדינה אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם טל גרופ באתר ובטלפון ויחדיו תוכלו להגשים את החלום והחזון שלכם, לקדם את העסק שלכם ולהיות במצב של צמיחה תמידית.

 

הצעות משתלמות
הלוואה עד ₪1,000,000

הלוואת אקספרס חכמה

לפרטים נוספים

הצעות משתלמות
מחיקת רישום שלילי BDI

בנייה ודירוג אשראי

לפרטים נוספים

הצעות משתלמות
תוכנית עסקית ובניית תקציב

לשנת 2019

לפרטים נוספים

נגישות